Általános
Tovább a boltba
BMW 316 318 1.8 1.9 M42 M43 M44 LMS dugattyú és kovácsolt hajtókar szett turbósításhoz
LMS alacsony kompressziós dugattyú szett és MSR kovácsolt H profilú hajtókar szett
BMW M42 M43 és M44 4 hengeres motorokhoz
Ezt a dugattyú és hajtókar szettet a költségek lefaragása szülte: sokan kerestetek nálunk olcsó megoldást M42, M43 és M44-es BMW 4 hengeres 1.8 és 1.9 literes motorok turbósítására. A képen látható szett az alábbiakat tartalmazza:
- használt, szódaszórással patyolat tisztára mosott Toyota 2JZ-GTE gyári dugattyú (4db)
- használt, eltisztított csapszegek és seeger gyűrűk a dugattyúkhoz
- új, Goetze gyűrű szett (86.00mm)
- új, Maxpeedingrods kovácsolt, rövidített hajtókar szett ARP 2000 csavarokkal
FONTOS!
Ez a dugattyú szett kizárólag 86.00mm-es változatban érhető el (hiszen ez a Supra motorok gyári mérete, ahonnan a dugattyúk származnak).
Ami még ennél is fontosabb, hogy a gyári hosszúságú hajtókarral ezt a szettet nem tudod összerakni! Mindenképpen szükséged van egyedi, rövidebb hajtókarokra, különben a dugattyú kijár a hengerekből!
A dugattyúszett 86.00mm-es hengerfuratot igényel!
Természetesen van minden alkatrészünk egy teljes BMW M42/43/44 turbo motor összeépítéséhez, de ha nem találsz valamit, akkor kérdezz nyugodtan emailben!
A szett terhelhetősége 8000 fordulat per perc és 120LE per henger!
BMW E35 E46 Z3 minden alábbi motorral szerelt változatához:
- BMW E30 E36 M42B18 318i 318ti 318iS
- BMW E36 E46 316i 318i 518i M43B16 M43B18 M43B19
- BMW E36 1996-2001 évjáratok M44B19 minden változata
Ajánlott BMW 316 318 motorokba!
Az alkatrész csomag használt, felújított alkatrészeket is tartalmaz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!