Általános
PIPERCROSS MADE IN ENGLAND:
Teljesítmény növekedés.
Jobb üzemanyag-fogyasztás.
Maximális légáteresztés és motorvédelem.
Hatékonyabb légáteresztés 30-40%-kal több levegő, mint a papírszűrőknél.
Egyszerű beszerelés.
Belesimul a légszűrőházba.
Alacsonyabb karbantartási költségek.
Egyszerű tisztítás és beszerelés.
Környezetbarátabb (mosható és újrafelhasználható).
Hatalmas választék.
Nagy-Britanniában készült.
Azoknak a járművezetőknek, akik 30-40 %-kal nagyobb légáteresztésre*, mosható, halk szívóhangú légszűrőre vágynak, a Pipercross cserélhető szűrőbetét a tökéletes megoldás.
Az eredeti alkatrésznek kifejlesztett Pipercross csereszűrő a gyári légszűrőbetétet helyettesíti. Beszerelése igen egyszerű: csupán a régi szűrőt kell kicserélni a Pipercross légszűrőbetétre és máris szabadon lélegzik a motor.
Pipercross szűrő alacsony karbantartási igénye és hosszú élettartama a speciális háromrétegű habnak köszönhető, amelyet minden Pipercross szűrőn használnak. A külső mag durva hab, amelyet a nagyobb részecskék felfogására terveztek, a középső mag közepes hab, amelyet a legtöbb részecskék felfogására terveztek, a belső mag pedig finom hab, amely felfogja a többi részecskét. A háromrétegű hab kialakítás kivételes szintű motorvédelmet biztosít bármilyen körülmények között.
Az Egyesült Királyságban, a motorsportok otthonában működő Pipercross több mint 30 éves közúti és pályaversenyzési tapasztalattal rendelkezik a szűrés terén. Ezzel a tapasztalattal és tervezéssel csak a legmagasabb minőség érhető el, amely a nagyobb teljesítmény, nyomaték, üzemanyag-takarékosság és fojtószelep reakció révén száll át Önre. Miért elégedne meg a kisebb szűrőmárkákkal, amelyek csak közúti tapasztalattal rendelkeznek, ha a pályán is bizonyítható a minőség?
Ajánlott tisztítás és olajozás 10000km, vagy 1 év.
A lent található listából tudja kiválasztani, hogy megfelel e az ön autójához.
Kérem az autó adatait pontosítani. Alvázszám sokat segít.
A TISZTITÓ SZETT KÜLÖN KAPHATÓ HOZZÁ. Termékeink között azt is megtalálja.
Ezekkel a modellekkel kompatibilis:
FORD
COUGAR
COUGAR (EC_)
Motor | Motorkódok | Gyártási év | kW | LE | cm3 | |
---|---|---|---|---|---|---|
2.0 16V | EDBB, EDBA, EDBC, EDBD | 1998/08 - 2001/12 | 96 | 131 | 1988 | változtat |
MONDEO
MONDEO I (GBP)
Motor | Motorkódok | Gyártási év | kW | LE | cm3 | |
---|---|---|---|---|---|---|
2.0 i 16V 4x4 | NGA | 1993/04 - 1996/08 | 100 | 136 | 1988 | változtat |
2.0 i 16V 4x4 | NGA | 1994/12 - 1996/08 | 97 | 132 | 1988 | változtat |
2.0 i 16V | NGA | 1993/02 - 1996/08 | 100 | 136 | 1988 | változtat |
1.8 i 16V | RKB | 1994/07 - 1996/08 | 82 | 112 | 1796 | változtat |
1.8 i 16V | RKA | 1993/02 - 1996/08 | 85 | 115 | 1796 | változtat |
1.6 i 16V | L1J | 1994/07 - 1996/08 | 65 | 88 | 1597 | változtat |
1.8 i 16V 4x4 | RKA | 1993/02 - 1996/08 | 85 | 115 | 1796 | változtat |
1.6 i 16V | L1F | 1993/02 - 1996/08 | 66 | 90 | 1597 | változtat |
MONDEO I Saloon (GBP)
MONDEO I Turnier (BNP)
MONDEO II (BAP)
Motor | Motorkódok | Gyártási év | kW | LE | cm3 | |
---|---|---|---|---|---|---|
1.6 i | L1J | 1996/08 - 2000/09 | 66 | 90 | 1597 | változtat |
1.6 i 16V | L1N, L1L, L1Q | 1998/05 - 2000/09 | 70 | 95 | 1597 | változtat |
2.0 i | NGD, NGB, NGC, NGA | 1996/08 - 2000/09 | 96 | 131 | 1988 | változtat |
1.8 i | RKJ, RKH, RKF, RKB, RKK | 1996/08 - 2000/09 | 85 | 115 | 1796 | változtat |
MONDEO II Saloon (BFP)
MONDEO II Turnier (BNP)
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztít