Általános
Rajtolás és váltás padlógáz mellett! Mint az ALS! Nincs 'betorpanás'! Nincs turbólyuk!
Használatával turbófeltöltésú motornál minimálisra csökken a turbólyuk, hiszen a fojtószelep mind rajtoláskor, mind váltások közben végig teljesen nyitva van, aminek köszönhetően a turbófeltöltő
folyamatosan tölt, váltás után szinte azonnal teljes erejével húz a motor!
Rajtoláskor és váltások alatt elérhető töltőnyomás kb. 0,1-0,5 bar a -0,5 bar helyett, mely összességében 0,6-1,0 bar-os többletnyomást biztosít!!!
Bekötése egyszerű, behangolása nem igényel számítógépet!
Funkciók:
- Rajtoláskor tetszőlegesen beállítható határolási fordulatszámon tiltja a gyújtás, mely a kuplung felengedésével szűnik meg. Biztosítja a leggyorsabb elrajtolást!
- A pontos váltásokat a hangolható váltásjelző segíti, mely külső lámpát is képes működtetni!
- A váltáselektronika használatakor váltás közben a készülék letiltja a gyújtást, így váltások során csak a kuplungot kell benyomni, gázt elvenni nem kell! Hagyományos váltó esetében kuplungpedál-jeladóval, szekvenciális váltó esetén felváltás jeladóval is működtethető!