Adatok

Általános

Állapot:
Új

Leírás


Rajtolás és váltás padlógáz mellett! Mint az ALS! Nincs 'betorpanás'! Nincs turbólyuk!

Használatával turbófeltöltésú motornál minimálisra csökken a turbólyuk, hiszen a fojtószelep mind rajtoláskor, mind váltások közben végig teljesen nyitva van, aminek köszönhetően a turbófeltöltő
folyamatosan tölt, váltás után szinte azonnal teljes erejével húz a motor!

Rajtoláskor és váltások alatt elérhető töltőnyomás kb. 0,1-0,5 bar a -0,5 bar helyett, mely összességében 0,6-1,0 bar-os többletnyomást biztosít!!!

Bekötése egyszerű, behangolása nem igényel számítógépet!


Funkciók:
- Rajtoláskor tetszőlegesen beállítható határolási fordulatszámon tiltja a gyújtás, mely a kuplung felengedésével szűnik meg. Biztosítja a leggyorsabb elrajtolást!
- A pontos váltásokat a hangolható váltásjelző segíti, mely külső lámpát is képes működtetni!
- A váltáselektronika használatakor váltás közben a készülék letiltja a gyújtást, így váltások során csak a kuplungot kell benyomni, gázt elvenni nem kell! Hagyományos váltó esetében kuplungpedál-jeladóval, szekvenciális váltó esetén felváltás jeladóval is működtethető!

Képek

ALS-SIM Rajt- és Gyorsváltó elektronika 1. kép
ALS-SIM Rajt- és Gyorsváltó elektronika 1. kép
ALS-SIM Rajt- és Gyorsváltó elektronika 2. kép
ALS-SIM Rajt- és Gyorsváltó elektronika 2. kép
ALS-SIM Rajt- és Gyorsváltó elektronika 3. kép
ALS-SIM Rajt- és Gyorsváltó elektronika 3. kép
ALS-SIM Rajt- és Gyorsváltó elektronika 4. kép
ALS-SIM Rajt- és Gyorsváltó elektronika 4. kép
ALS-SIM Rajt- és Gyorsváltó elektronika 5. kép
ALS-SIM Rajt- és Gyorsváltó elektronika 5. kép